چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

مدل مو پیکسی کره ای مدرن 1402

دانلود جدید ترین آهنگ های فارسی

مدل مو پیکسی کره ای مدرن 1402

۴۲ بازديد

موهای کوتاه کره ای اغلب شامل باب هایی با لایه ها یا بافت های نرم است که حالتی آرام را ایجاد می کند. برخی از مدل‌های موی کوتاه کره‌ای دارای چتری‌های شفاف یا نازک هستند که ظاهری آرام ایجاد می‌کنند. حتی مدل‌های پیکسی که بعد از مدل موی کوتاه کره‌ای ایجاد می‌شوند، همان حالت نرم و شیک را دارند.

اگر به تماشای درام‌های کره‌ای علاقه دارید یا ستاره‌های کی‌پاپ خاصی را دنبال می‌کنید، ممکن است زمانی بخواهید همین کار را انجام دهید. و اگر به دنبال گیره‌های مو کوتاه کره‌ای بوده‌اید، این ایده‌ها را که برای شما گردآوری کرده‌ایم، بررسی کنید.

1. موی کوتاه کره ای با چتری های بلانت

73مدل مو پیکسی کره ای مدرناین مدل موی مجعد روی باب های متوسط ​​نیز به خوبی کار می کند. اعتبار: هاریونو حلیم

ستاره کی پاپ درونی خود را با یک باب مجعد با چتری های صاف آزاد کنید. پس از فر کردن موها، آن ها را صاف کنید تا حالت دهید. این مدل موی کوتاه کره ای برای زنان نیز می تواند به پرتر و پرپشت تر به نظر رسیدن موهای نازک کمک کند .

2. باب بلانت مستقیم

73مدل مو پیکسی کره ای مدرنبا یک باب صاف و براق، شیک و شاداب به نظر برسید. اعتبار: Shutterstock

این مدل موی کلاسیک نیز یک مدل موی محبوب کره ای برای زنان است. تازه و جوان به نظر می رسد، به خصوص زمانی که چتری های جاروب شده را به آن اضافه کنید. با داشتن موهایی براق و صاف، این ظاهر را میخ کنید.

 

برای به دست آوردن بهترین نتیجه، از نرم کننده سرم کراتین Smooth KERA10 TRESemmé نیز استفاده کنید. علاوه بر کمپلکس پروتئینی KERA10 که تا 10 لایه در عمق موهای شما قرار می گیرد، این نرم کننده دارای سرم اولئو نیز می باشد که عمیقا مغذی و مرطوب کننده است. 

3. باب با چتری های شفاف

73مدل مو پیکسی کره ای مدرنسوار موج K با چتری های شفاف شوید! اعتبار: هاریونو حلیم

با چتری های شفاف و باب بافت، ظاهری زیبا به موهای کوتاه کره ای ایجاد کنید . برای این کار، لبه خود را به سمت پایین و صاف خشک کنید تا حالت خوبی به آن ببخشید. همچنین می توانید آن را به مدت یک دقیقه دور یک غلتک مو بپیچید. سپس لبه خود را با انگشتان خود حالت دهید و مطمئن شوید که تارها به طور کامل پیشانی شما را نپوشانند.

برای بقیه موهایتان، با استفاده از یک گرز فرفری موج ایجاد کنید و موهایتان را با انگشت شانه کنید تا موج ها شل شوند. نتیجه یک ظاهر شیک و آرام است که می توانید هر روز آن را بپوشید.

4. موهای کوتاه کره ای موج دار با گیره

73مدل مو پیکسی کره ای مدرنپوشیدن گیره های موی زیبا سریع ترین راه برای اینکه ظاهر شما سرگرم کننده و بازیگوش باشد. اعتبار: ناتاشا استل

با این مدل مو هم از گیره مو و هم به ترند موهای کره ای بپرید . از مخلوط کردن و تطبیق گیره های مختلف مو بر روی موهای موج دار کوتاه خود لذت ببرید! شما می توانید این را هنگام بیرون رفتن با دوستان خود در تعطیلات آخر هفته یا زمانی که به یک مهمانی معمولی می روید، بپوشید.

5. پیکسی باب

73مدل مو پیکسی کره ای مدرنآیا می خواهید یک برش پیکسی داشته باشید اما آن را خیلی کوتاه نمی خواهید؟ برو برای این کار اعتبار: Shutterstock

اگر به دنبال مدل موی کره ای برای خانم ها هستید که خط فک شما را برجسته می کند، این مدل موی کوتاه باید این کار را انجام دهد. چتری بلند ویژگی‌های شما را مشخص می‌کند و به کارهای شما حجم می‌دهد. آنها را مرتباً کوتاه کنید تا در فرم خوبی بمانند.

6. لوب مواج

73مدل مو پیکسی کره ای مدرنامواج نرم و کم عمق به موهای شما بافت می بخشد. اعتبار: Shutterstock

این مدل موی کره ای برای زنان شامل موهایی است که درست بالای شانه های شما می افتد. از اتو فر برای حالت دادن موهای خود به صورت موج دار برای رویدادهای خاص استفاده کنید.
منبع

73مدل مو پیکسی کره ای مدرن

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.