چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

مدل ناخن بادامی جدید 1402

دانلود جدید ترین آهنگ های فارسی

مدل ناخن بادامی جدید 1402

۴۲ بازديد

مدل ناخن بادامی یک نوع طراحی ناخن است که شکل و رنگ بادام را بر روی ناخن ها تقلید می‌کند. در این مدل، از رنگ‌های قهوه‌ای و بژ استفاده می‌شود تا به نظر بادام واقعی بیاید. همچنین، از تکنیک‌های دیگر مانند استفاده از پودر گل سرخ و طلا، استفاده می‌شود تا جزئیات بیشتر به طرح اضافه شود. مدل ناخن بادامی یک طرح زیبا و دست خط حساس دارد که به صورت حرفه‌ای توسط آرایشگران ناخن اجرا می‌شود.

ناخن کار کنید. اگر طول کمی برای کار دارید، نمی توانید با یک ظاهر شیک ناخن بادام شکل اشتباه کنید. تمام ناخن های بادامی شکل نیاز به لمس طول دارند تا شکل کمی نوک تیز به دست بیاورند . با این حال، اگر ترجیح می‌دهید ناخن‌هایتان را در سمت کوتاه‌تر نگه دارید، خوشحال می‌شوید بدانید که تعداد زیادی طرح ناخن بادام کوتاه برای کپی کردن در اینستاگرام وجود دارد.

ما 35 مورد از طرح های ناخن مورد علاقه خود را برای ناخن های بادامی کوتاه گرد کردیم. در حالی که برخی از این ها کمی طولانی تر از آن چیزی است که شما ممکن است کوتاه در نظر بگیرید ، فقط به یاد داشته باشید که بسیاری از ناخن های بادام می توانند کاملا بلند باشند، بنابراین این را در بین ما در نظر بگیرید.

 

ایربراش تار

مانیکور ایربراش تار با طراحی الهام گرفته از هاله، ما عاشق رنگ صورتی هلویی این ظاهر زیبا هستیم. طرح‌های ستاره‌های چشمک‌زن سفید اشاره‌ای به یک روند معروف دیگر است: ناخن‌های هاله .

 

 

صورتی و نارنجی

35 مدل ناخن بادامی جدید 2023
35 مدل ناخن بادامی جدید 2023

بهترین بخش در مورد این ناخن های صورتی و نارنجی انتزاعی این است که برای زنده کردن آنها به تلاش زیادی نیاز ندارند. به سادگی روی چند لایه رنگی بکشید و با چند نقطه سیاه کوچک که در سرتاسر آن جمع شده اند، کار را تمام کنید.

 

نکات رنگین کمان

35 مدل ناخن بادامی جدید 2023
35 مدل ناخن بادامی جدید 2023

نکات رنگین کمانی دو رنگ؟ در مورد روشی روشن برای در آغوش گرفتن مانی مدرن فرانسوی صحبت کنید .

 

زیبایی های پروانه

35 مدل ناخن بادامی جدید 2023
35 مدل ناخن بادامی جدید 2023

همیشه طرفدار فیلتر پروانه ای اینستاگرام هستید؟ با تکرار ظاهر ناخن های بادامی شکل خود کمی عشق را به آن نشان دهید.

 

مدل ناخن بادامی گل های خوش طعم

35 مدل ناخن بادامی جدید 2023
35 مدل ناخن بادامی جدید 2023

این ناخن های گلدار چقدر زیبا هستند؟ ما عاشق این هستیم که پایه از روند مانیکور شیری-سفید استقبال می کند .

 
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.